HJEM BLIV FRIVILLIG ARRANGEMENTER OM KRÆWET KONTAKT OS KALENDER FAQ NYHEDER LOGIN

CIRKUS SUMMARUM

Som frivillige på Cirkus Summarum, er der oftest en masse spørgsmål, som man gerne vil have svar på. Her har vi forsøgt at give svarene på nogle af de spørgsmål. 

 

Hvornår foregår Cirkus Summarum?

I 2021 har vi brug for hjælp i uge 24-31. I uge 24 er det opbygning af pladsen, uge 25-27 er forestillingsuger i København, uge 28-31 er forestillingsuge i Aarhus, hvorefter vi pakker cirkus sammen.

 

Arbejdsopgaver:

Cirkuspladsen er i år (grundet corona) inddelt i tre sektioner. Det vil sige, at der i hver sektion er en merchandisebod, popcornbod, slush-ice bod, indgang samt en række aktiviteter og oplevelser for børn og deres forældre. Her bliver du tilknyttet en af zonerne, hvor det er din jonglør (frivillige chef), der beslutter hvilke opgave, du har i løbet af din tid som frivillige. Når du ønsker zone (der hvor du tilmelder dig), er du vigtigt, at du skriver, hvem du er afsted med, så vi kan sætte jer i samme zone. Læs mere om opgaver i de forskellige zoner nedenfor.

 

Arbejdstider:

Vi har som udgangspunkt brug for frivillige:

 Onsdage, torsdage og fredage kl. 07.30/12.00 – 20.30

 Lørdage og søndage kl. 7.30 – 18.30

Der kan forekomme ekstra lange dage ved f.eks. nedtagning, forpremierer, premierer etc., men det vil stå udspecificeret ved tilmelding.

 

Overnatningsmuligheder

En stor del af det at være frivillig på Cirkus Summarum er også det sociale samvær med de andre frivillige. Derfor har Muskelsvindfonden sovepladser til rådighed både i Aarhus og Ballerup.

Så hvis du har lyst til at overnatte på pladsen sammen med de andre frivillige, er der selvfølgelig mulighed for det. I år har vi både sovevogne og tent-houses (lidt luksuriøse telte, hævet over jorden). Her må der i år overnatte én person medmindre man tilhører samme husstand eller er i corona-bobbel sammen. 

 

Sociale arrangementer:

I løbet af ugerne er der næsten hver aften sørget for et socialt arrangement, hvor du kan være med, hvis du har lyst. Det kan være alt fra skattejagt til filmhygge i spiseteltet. Så der er sørger for hygge og sjov, du skal bare møde op! :-)

 

Adresser:

København: Marbækvej 7, 2750 Ballerup (Harrestrup Ådal) 

Aarhus: Tangkrogen, Marselisborg Havnevej 1, 8000 Århus C

 

Børneklub på Cirkus Summarum

Vidste du, at Cirkus Summarum har en børneklub? Det vil sige. at, hvis du godt kunne tænke dig at være frivillig, men gerne skal have det til at gå op med familielivet, så kan du tage dine børn med som frivillig på Cirkus Summarum. Det fungerer på den måde, at dine børn bliver passet af andre frivillige i bagområdet (hvor vi har indrettet en børneklub), mens du er frivillig. Når arbejdsdagen er ovre eller inden den begynder, kan man bruge tiden sammen som familie på cirkuspladsen eller i den by, man nu er i. 

Er du interesseret i at høre mere eller i at tilmelde dit barn, så send en mail til Julia på juna@muskelsvindfonden.dk

 

Lige nu er der ledige pladser i følgende perioder: 

Uge 26 (onsdag-fredag): Ballerup

Uge 28 (lørdag-søndag): Aarhus

Uge 29 (onsdag-søndag): Aarhus

(Uge 30 (onsdag-fredag): Aarhus

 

Meget mere information

Inden du skal afsted modtager du en SMS med et link til en form for turbog. Her kan du læse alt hvad der er værd at vide inden du skal afsted som frivillige. 

 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, så tjek den generelle FAQ for dig som frivillig på Muskelsvindfondens arrangementer her.

 

Du kan være frivillig i disse sektioner på Cirkus Summarum

 Her bliver de frivilliges børn passet. Der er ca. en frivillig pr. fem børn, og vi sørger for underholdning, udflugter og masser af skæg og ballade. Hvis man selv har børn i børneklubben er det stadig tilladt at være frivillig i klubben. Man skal bare være opmærksom på, at man er frivillig mere end man er forælder.

Alle zoner indeholder som udgangspunkt de samme boder og aktiviteter.

 

Zone 1 består af:

Jonglør oplevelse: 1 frivillige

Jonglør salg: 1 frivillig

Indgang: 1 frivillig

Salgsvogn (hvor der bliver solgt Popcorn og Slush ice): 3 frivillige

Merchandise: 2 frivillige

Cirkus Yoga: 1 frivillig

Silent Disco: 1 frivillig

Hoppeborge: 1 frivillig

Servicekræw: 1 frivillig

 

Særligt for zone 1 er: 

Lager/handicapparkering: 1 frivillig

 

I alt 13 frivillige

Alle zoner indeholder som udgangspunkt de samme boder og aktiviteter.

 

Zone 2 består af:

Jonglør oplevelse: 1 frivillige

Jonglør salg: 1 frivillig

Indgang: 1 frivillig

Popcornbod: 2 frivillige

Slush-ice bod: 1 frivillig

Merchandise: 2 frivillige

Cirkus Yoga: 1 frivillig

Hoppeborg: 1 frivillig

Servicekræw: 1 frivillig

 

Særligt for zone 2 er: 

Steward: 1 frivillig

 

I alt 12 frivillige

Alle zoner indeholder som udgangspunkt de samme boder og aktiviteter.

 

Zone 3 består af:

Jonglør oplevelse: 1 frivillige

Jonglør salg: 1 frivillig

Indgang: 1 frivillig

Popcornbod: 2 frivillige

Slush-ice bod: 1 frivillig

Merchandise: 2 frivillige

Cirkus Yoga: 1 frivillig

Silent Disco (dækker både zone 2 & 3): 1 frivillig

Hoppeborg: 1 frivillig

Servicekræw: 1 frivillig

 

I alt 12 frivillige

×

Oprettelse som frivillig

If you do not have a Danish CPR (a Danish social security number) please send an email to frivillig@kræwet.dk and we will help you register
Hemmelig adresse
Hemmeligt telefonnummer Jeg giver mit samtykke til indhentning af straffe- og børne-attest via e-Boks med Nem-Id
Jeg acceptere Muskelsvindfondens persondatapolitik, som kan læses HER

× Avatar
Husk mig
Glemt password?

× Avatar

× Avatar
TAK fordi du har valgt at blive frivillig i Muskelsvindfonden - vi glæder os til at se dig på et af vores arrangementer!
Dette er din bekræftelse på at vi har registreret dine oplysninger - nu mangler vi blot politiets godkendelse af din straffeattest og din børneattest, får du modtager en velkomstmail fra os.

Straffeattest & Børneattest godkendelse - hvordan?
Du vil i løbet af den næste uges tid, modtage to mails i din e-Boks, ang. elektronisk samtykke, fra Rigspolitiet.
Du skal blot åbne disse to mails fra Rigspolitiet i din e-Boks og følge anvisningerne - derved giver du Muskelsvindfonden tilladelse til at modtage de nødvendige oplysninger.
Vær opmærksom på at begge samtykkeerklæringer skal godkendes af dig, før din ansøgning kan færdigbehandles.

OBS - Når du har godkendt begge henvendelser fra Rigspolitiet, vil du inden for få dage modtage en velkomstmail (tjek evt. dit spamfilter hvis du ikke har modtaget den senest en uge efter du har givet samtykke.)

Velkomstmailen indeholder dit personlige login samt kode, så du kan logge ind på www.kræwet.dk og tilmelde dig som frivillig på vores arrangementer.

Mens du venter:
-kan du evt. læse vores Frivillighedshåndbog som fortælle hvad det vil sige at være frivillig hos Muskelsvindfonden. Download den her: https://muskelsvindfonden.dk/crewet/frivillighedshaandbogen/
Vil du gerne læse mere om et specifikt arrangement kan læse turbøgerne for vores større arrangementer. Du kan downloade turbøgerne under punkt 9 i vores FAQ: https://muskelsvindfonden.dk/crewet/faq/

Find os på Facebook MSF Frivillighedskontoret er vores officielle gruppe: https://www.facebook.com/Frivillighedskontoret
Det Grønne Crew er vores frivilliges egen gruppe. Her kan du stille spørgsmål om alt omking vores arrangementer og få et lynhurtigt svar: https://www.facebook.com/groups/4955203005/?fref=ts
Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på frivillig@kræwet.dk eller på telefon 8948 2222.

Endnu en gang en kæmpe tak til dig, fordi du har lyst til at være frivillig for Muskelsvindfonden.
×